Tags

,

Kadang2 kita benci..kita marah..geram,  tapi sebenarnya kita sayang.
Macam mana tu?
Itu lah yang banyak terjadi dalam kehidupan kita.
Selalu aku dengar orang cakap..” aku benci sangat dengan perangai dia..suka marah2 tak tentu pasal..tapi aku tak boleh tinggalkn dia sebab aku dah sayang sangat kat dia”
Lihat di sini 2 ayat yg amat2 contra sekali 1) Benci  2) Sayang

Mengikut kefahaman aku lah..kalau dh sebut perkataan benci tu bermakna dh tak suka dah..dah menyampah sgt dah maknanya tu.
Kalau sebut sayang..bermakna tak ada benci dalam diri…

Hmmm. .. pening sungguh kan!!! Kadang2 terfikir jugak samada mereka hanya sebut aje di mulut tapi di hati lain..allahualam. ..hanya mereka sahaja yg menggetahuinya…